Business English

Business English – Angielski w biznesie

Kurs obejmuje 70h (1 godz. = 45min).

Informacje ogólne o kursie

  • Jest to 4 – poziomowy kurs przeznaczony dla osób pracujących w różnych dziedzinach biznesu oraz studentów, którzy pragną wzbogacić słownictwo, terminologię biznesową, rozwinąć umiejętność prowadzenia korespondencji, rozmów handlowych, negocjacji, profesjonalnych prezentacji.
  • W kursach na poszczególnych poziomach wykorzystujemy zarówno podręczniki nauczające ogólnego języka biznesowego jak i podręczniki wprowadzające język fachowy związany z konkretnymi dziedzinami biznesu np.: Professional English (Accounting, Finance, Law, Management).
  • Poziomy 1 – 3  podstawowe i niższy średnio – zaawansowany: dzięki prostym i klarownym ćwiczeniom, uczestnicy kursu są w stanie w bardzo krótkim czasie opanować podstawy języka i swobodnie się w nim komunikować. Nacisk kładziony jest na słownictwo niezbędne w wielu sytuacjach życia codziennego i zawodowego, np.: przeprowadzanie rozmów telefonicznych, korzystanie z poczty elektronicznej, dokonywanie rezerwacji, wynajmowanie samochodu, odprawa na lotnisku itp. Proste i zrozumiałe konwersacje oraz ćwiczenia konstrukcji gramatycznych sprawiają, że uczący się szybko nabierają biegłości w mówieniu.
  • Poziomy 4 – 6 średnio – zaawansowane do zaawansowanego: umożliwiają uzupełnienie i  rozszerzenie wiedzy gramatycznej oraz zakresu słownictwa biznesowego, poruszają ważne zagadnienia współczesnego biznesu tj.: globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie się firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i firmą w czasie kryzysu.
  • Zawierają teksty z Financial Times, materiały z renomowanych źródeł związanych z biznesem, a także oparte na nich ćwiczenia sprawności językowych oraz interesujące analizy przypadku (case studies), co sprawia że uczący się nabierają pełnej biegłości w posługiwaniu się językiem angielskim na polu zawodowym.  
  • Aby urozmaicić proces szkolenia oprócz podręczników bazowych wykorzystywane są różnego rodzaju materiały dodatkowe tj.: fragmenty artykułów z prasy oraz  literatury fachowej, wycinki z magazynów, wydruki stron internetowych, reklamy oraz kasety audio i video zawierające fragmenty wiadomości, reportaży, filmów, reklam.